Contact
Opmerking: door de grote vraag naar onze producten, het wereldwijde tekort aan grondstoffen en de langere leveringstijden als gevolg hiervan, is onze afdeling klantenservice uitzonderlijk druk. Helaas kunnen we onze normale reactietijd voor e-mails van 3-4 werkdagen niet waarmaken, daarom adviseren wij u hulp te zoeken via de zelf-service voordat u contact met ons opneemt. Hartelijk dank voor uw begrip.
Algemene vragen
Als u algemene vragen hebt of over de aankoop van een nieuwe kachel, kunt u ons schrijven op service@aduro.dk.
Klachten
Als u te maken hebt met een defect of een probleem met uw hout-, pellet- of hybridekachel, kunt u 24 uur per dag hulp en advies krijgen bij onze online klantenservice - zonder wachttijd. Wilt u nog steeds een klacht indienen, is het belangrijk dat we de noodzakelijke gegevens hebben om u zo goed mogelijk te kunnen helpen.
FORMULIER INVULLEN
Opmerking: het klachtenformulier kan niet worden verzonden wanneer zonder drie bijgevoegde foto's. Als uw klacht betrekking heeft op een reserveonderdeel, accessoire of outdoorproduct, kunt u drie identieke foto's van het defect bijvoegen.