Contact

Opmerking: Onze afdeling klantenservice is uitzonderlijk druk. Helaas kunnen we onze normale reactietijd voor e-mails van 3-4 werkdagen niet waarmaken, daarom adviseren wij u hulp te zoeken via de zelf-service voordat u contact met ons opneemt. Hartelijk dank voor uw begrip.

Algemene vragen
Als u algemene vragen hebt of over de aankoop van een nieuwe kachel, kunt u ons schrijven op service@aduro.dk.

Klachten
In overeenstemming met het consumentenrecht geldt het recht op klacht gedurende twee jaar na de datum van aankoop van de kachel. Het aankoopbewijs met datum dient als bewijs. Hier leest u meer over de voorwaarden voor uw kachel.

Als u een reclamatie wilt indienen, kunt u daarvoor het reclamatieformulier invullen. Reclamaties worden alleen in behandeling genomen op basis van een ingevuld formulier. U ontvangt een e-mail ter bevestiging dat we uw e-mail hebben ontvangen, en nadien een e-mail met ons antwoord. We behandelen uw klacht zo snel mogelijk.

FORMULIER INVULLEN (FORMULIER IS IN HET ENGELS)

TOP